דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס הנחיית קבוצות מומלץ 

מאת    [ 07/10/2009 ]

מילים במאמר: 693   [ נצפה 3824 פעמים ]

בעזרת קורס הנחיית קבוצות תצליח להשתלב בשוק העבודה בישראל. מדריך זה נועד לעזור לך לבחור במסלול קורס הנחיית קבוצות המתאים.


איסוף מידע לגבי קורס הנחיית קבוצות


מהן המטרות והיעדים של הקורס? המטרה העקרית של הקורס הינה להסמיך בעלי מקצוע מיומנים בתחום הנחיית קבוצות, אשר מסוגלים לשלוט על כל הכלים במקצוע זה.


הקורס בנוי כך שמתאפשר עקומת למידה הדרגתית מהקניית ידע בסיסי בתחום הנחיית קבוצות ועד לימודים מתקדמים והבנה מעמיקה של חומר הלימוד. קורס הנחיית קבוצות בנוי מחלק תיאורטי הנחיית קבוצות בו לומדים תיאוריות שונות בתחום הנחיית קבוצות, וכן מחלק מעשי הנחיית קבוצות בו מתרגלים בכיתה אפליקציות שונות לתיאוריות. בקורס הנחיית קבוצות לומדים קודם כל מבואות שאמורים להציג לסטודנט את הבסיס לשאר הקורס. לאחר מכן עוברים ללימודים מתקדמים והצגת דילמות של בעלי מקצוע. בסוף הקורס תתאפשר אינטגרציה של כל הנלמד.


קריאה נוספת על קורס הנחיית קבוצות


כל מי שרוצה ללמוד יותר בתחום הנחיית קבוצות יכול לעשות זאת בעצמו, על ידי חיפוש הנחיית קבוצות בגוגל וכניסה לאתרים המרכזיים בתחום. היתרון של האתרים בארץ הוא שהם מספקים מידע נכון ואמיתי אודות הנחיית קבוצות ומאפשרים לכל הרוצה ללמוד לקבל את המידע בצורה הנגישה ביותר.


פרטי הרשמה ללימודי הנחיית קבוצות


אספנו עבורכם את כל הפרטים על המקצוע של הנחיית קבוצות בישראל ועל תנאי ההרשמה.


תעודה והסמכה של הקורס

אם עברת בהצלחה את דרישות הקורס תקבל תעודה מטעם מוסד הלימוד שיאפשר לך להראותו בראיונות עבודה. משך זמן הקורס קורס הנחיית קבוצות אורך בין 4 חודשים לחצי שנה

תנאי קבלה לקורס הנחיית קבוצות


הדרישה של קורס הנחיית קבוצות הינו תעודת בגרות מלאה, וכן פגישה של ראיון קצר עם אחד מנציגי מוסד הלימוד.


לימודי הנחיית קבוצות הנחיית קבוצות שכר לימוד ושכר לאחר סיום הקורס

הרשמה לקורס הנחיית קבוצות תוריד מכיסכם אלפי שקלים, אך אם אתם נתקלים בבעיית תשלום מומלץ להעיד על כך בעת שליחת הטופס ולברר על הנחה או מילגה. ניתן להרוויח משכורת של בין 10,000 ל20,000 שקלים בחודש בעבודה בהנחיית קבוצות.

שיקולים נוספים לגבי התחלת לימודי הנחיית קבוצות

אם אתם מתלבטים לגבי התחלת הלימודים, מומלץ לקחת את הזמן בבחירת מסגרת הלימוד שתתאים לכם. קורס הנחיית קבוצות הינו מעניין, מאתגר ומעשיר. קורס הנחיית קבוצות מיועד בעיקר לסטודנטים הרוצים להרחיב את הידע שלהם בתחום, להכיר אנשים אחרים הלומדים הנחיית קבוצות, ולבדוק אפשרות של השתלבות בשוק העבודה בארץ.

שילחו את פרטיכם לאתר קורסר וקבלו מידע בחינם אודות קורס הנחיית קבוצות


הנחיית קבוצות עושה לכם את זה? זה הזמן לקחת קורס הנחיית קבוצות.


קורס הנחיית קבוצות לא יגזול מכם המון זמן והוא נמשך מספר שבועות, ובסיומו תוכלו כבר ליישם את כל מה שלמדתם במהלך הקורס.


כאן, תוכלו למצוא מגוון של קורסי הנחיית קבוצות, ואנו סמוכים ובטוחים שתמצאו את מבוקשכם.

כאשר אתם ממלאים את הטופס לקבלת מידע נוסף,בשלושה שלבים פשוטים: 1. שלב ראשון: מלאו פרטים אישיים. מלאו נתונים פרטיים. 2. זהו החלק השני והחשוב בבחירת הלימודים: בחר מוסד לימוד. כאן אתם צריכים לסמן את מוסדות הלימוד שמעניינים אתכם ומעבירים קורסי הנחיית קבוצות. 3. זהו החלק הכי קל:שליחת טופס חינם. מרגע ששלחתם את הטופס המוסדות יחייגו אליכם חזרה.

כל שנותר לכם לעשות הוא לחכות שמוסדות הלימוד ירדפו אחריכם וינסו לפתות אתכם לבוא ללמוד דווקא אצלם,כדי שתוכלו לבחור קורס הנחיית קבוצות בצורה נכונה.

מטרותיו העיקריות של קורס הנחיית קבוצות הן: לימודי הנחיית קבוצות עיוניים ולימודים מעשיים. הצלחה בלימודי הנחיית קבוצות כוללת היכרות טובה עם חומר עיוני, אף על פי שבדרך כלל הוא לא יאתגר או יעניין אתכם לעומת החלק המעשי. כל מי שסיים לימודים אלו יאמר לכם שהלימודים העיוניים לא באמת עוזרים בשטח, והדבר נכון גם לגבי קורס הנחיית קבוצות.

עלותם של קורסי הנחיית קבוצות משתנה בהתאמה בין מוסדות לימוד, החומר שלומדים בכיתה ונתונים אחרים. בכלליות ניתן להניח שהלימודים יעלו לכם אלפי שקלים, וכמובן שכדי לשמוע את הסכום המדויק תצטרכו לפנות אל מספר מוסדות לימוד כדי לקבל מידע נוסף על קורס הנחיית קבוצות שמתאים לכם.

בסיום קורס הנחיית קבוצות מקצועי, תקבלו תעודת הסמכה ממוסד הלימודים שבחרתם. על פי רוב לא מתייחסים לציונים בתעודה, כי מה שחשוב באמת זה איך אתם מתפקדים בשטח ובמקום העבודה. למרות זאת, אם לקחתם קורס הנחיית קבוצות מקצועי כדאי שתקבלו תעודה שתוכל לסייע לכם להיכנס לשוק העבודה.
אפשר ללמוד הנחיית קבוצות בחינם דרך המחשב. שימו לב כי לימודי הנחיית קבוצות בבית, הם יארכו לכם יותר זמן מאשר קורס הנחיית קבוצות איכותי. דבר נוסף שחשוב לדעת הנחיית קבוצות אף על פי שהחלטתם להירשם לקורס הנחיית קבוצות, שווה לקנות ולקרוא ספר טרם הקורס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב